Beste dames, heren en mensjes, ik heb een kutje, jammer dan.

mensje-611x220

Ik zat net op een damestoilet en keek voor de zekerheid even tussen mijn benen of ik wel op de juiste plek zat. Gelukkig keek mijn punani mij met een grote en brede glimlach lachend toe.

Volgens mijn paspoort ben ik toch écht geboren met een doosje. Dus wat doe je dan, je piepie doen achter het deurtje met het poppetje met een knierokje.

Nu heb ik nog nooit een knierokje gedragen, dus de herkenning is mijn leven lang al fucked up. Whatever, als ik moet plassen reken ik alles best snel goed.

 Nu ben ik uiteraard niet de norm, wanneer ik in een stampvol cafe sta ga ik altijd bij het poppetje met een broekje. Volgens mij altijd al genderneutraal geweest, zag er nooit iets anders aanhangen en ‘het’ droeg een broek, net als ik.

Mannen staan altijd te urineren in het urinoir dus is ‘het’ toilet altijd vrij. Lekker schoon ook, vrouwen maken er op het toilet namelijk altijd een kolere bende van. Maandverband tegen het plafond, tampons aan de spiegel, skinny bitches die hun quinoa salade over de pot gekotst hebben, vreselijk. In een druk cafe durf ik gewoon ook naast de mannen in het urinoir te gaan zitten. Levert de leukste gesprekken op kan ik je zeggen, kom daar trouwens ook altijd mijn leukste vriendinnen tegen.

Invalide toilet is altijd baas, veel plaats en het voordeel is dat je altijd een railing aan de muur hebt om je aan op te trekken na de nodige jeweetselluf. ‘Als u mijn plaats neemt, neem dan ook mijn handicap’ gaat dus niet op met mijn vlieger.

Ik plas, zit, en sta mijn leven lang al hoe ik wil, waar ik wil, en wanneer ik wil. Geen bordje in de héle wereld bepaalt wát, en wie ik ben!

Geen bordje in de wereld bepaalt waar ik wel of niet iets mag, gewoon omdat ik daar geen bordjes voor nodig heb.

Stel je voor?

Ik ben een een vrouw, geen bewijs voor nodig hoor, en laat ik het nog leuk vinden ook! Zeker geen genderneutrale interspeciale feministische horzel die rondhost met een plastuitje.

Met mijn hakken bungelen in een urinoir, I Love it! En als de transseksuele gendervrije toiletten worden ingevoerd ga ik wel buiten tegen een boom pissen.

Ik ben geen mevreer, geen genderloos wezen, Mij maken jullie niet gek hoor met je hokjes en plasjesdenken, als je dat laat gebeuren dan heb je pas écht een bord voor je kop. Niet de NS, niet de doorgeslagen Amsterdamse gekkies, niemand!

Sprak net mijn dokter, die heeft het de laatste tijd heel erg druk. Met ‘mensen’ die nodig met hun plasje naar de dokter moeten.

Ik moest lachen, en mijn punani knipoogte terug.

